dinsdag 28 december 2010

Vakantie ?

Hallo allemaal,

Heb ik eindelijk weer eens wat verlof op kunnen nemen, ben ik ziek. Dat is echt balen.
Was van plan om heerlijk achter de computer bezig te zijn en kaarten te maken.
Tot vandaag ben ik daar niet toe in staat geweest.
Met de kerst heb ik van mijn vriend mooie spulletjes gekregen. Wat een verrassing !
Zelf ben ik gisteren nog naar de scrapbookwinkel in Heesch geweest. Daar ben ik natuurlijk ook niet met lege handen vandaan gekomen.
Heb er o.a. Prima flowers, perlenpen ink blending tool, creatables van Marianne Design en een multiframe van Nellie Snellen gekocht.
Ik ben dus weer helemaal in mijn nopjes met mijn nieuwe spulletjes.
Hieronder de kaart die ik vandaag heb gemaakt.
Kaart: Boekenvoordeel
Designpapier: Kruitvat
Stempel: Magnolia
Bloemen: PrimaFlowers
Swirl: Marianne Design Creatables



Swirl: Marianne Design Creatables
De stempel heb ik ingekleurd met kleurpotloden en in elkaar laten overlopen met reukloze terpentine en doezelaars. Verder heb ik het papier distressed met de tool van Tim Holtz en distress inkt (old paper).
Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.

Groetjes
                      Marianne Louise





3 opmerkingen:

Marianne Louise zei

pfff, zie dat de foto's weer niet al te best de kleuren weergeven. Helaas was de fototent bij de xenos uitverkocht. Nu maar hopen dat ze snel ergens anders een goede (en goedkope) hebben. Wil graag betere foto's van mijn kaarten kunnen maken.

Marlieke zei

Hoi hoi, dat is inderdaad balen; ziek zijn als je vrij bent! Wat en leuke spullen heb je gekregen en je kaartjes zijn erg mooi. Mag ik je een tip geven voor je foto's? Je kaart plat op tafel of plat op de grond leggen met daaronder een wit vel en dan fotograferen zonder flits wil vaak ook nog wel eens helpen. Nu heb ik zelf ook geen tent met daglichtlampen maar ook bij mij staat-ie stiekem toch ook nog wel op mijn verlanglijstje, haha.

Marianne Louise zei

Bedankt voor de tip Marlieke. Ga ik de volgende keer eens proberen.