zondag 13 februari 2011

3D beer

hoi hoi,


Er komen drukke tijden aan voor mij. Mijn ouders gaan verhuizen naar een appartement. Donderdag krijgen ze de sleutel. Dat wordt dus flink klussen. Er zijn gelukkig heel wat vrienden en kennissen die willen helpen dus dat komt wel goed. Toch zullen het drukke weken worden.
Denk dat ik dan ook weinig tijd zal hebben om kaartjes te maken.
Vandaag heb ik er 2 gemaakt.
Deze 3D beer en een valentijnskaart. Die kaart laat ik echter pas op mijn blog zien zodra ik hem aan mijn lieverd heb gegeven.

 Kaart: Boekenvoordeel
Designpapier: Action
3D beer: Knipvel (denk ook van de Action)
Embelishment: bloemen Zeeman



Het kaartje is vrij simpel maar ik vind de kleuren goed bij de beer passen.
Ben benieuwd wat jullie er van vinden.


Groetjes
               Marianne Louise





2 opmerkingen:

Ineke zei

Wat een lief blozend beertje.Zou ook zomaar een valentijnskaartje kunnen zijn. Echt lief.

*Ellen* zei

prachtig is dit schattige kaartje, en succes met de verhuizing