dinsdag 8 maart 2011

Tea wit(h) butterflies

Gisteren en vandaag aan dit theedoosje gewerkt. Hiermee wil ik mee doen aan de challenge van Double Dutch
Dit is weer eens wat anders dan een kaart. Leuk om een keer 3D te kunnen werken.
Voor het eerst ook zelf roosjes gemaakt.
Het was even priegelen maar ik ben blij met het resultaat.
Verder heb ik veel gebruik gemaakt van embossingfolders en dies.
Eerst wou ik het doosje versieren met dessignpapier maar ik had zoveel leuk papier dat ik geen keuze kon maken.
Toen heb ik besloten om het geheel in het wit te doen.
Ik vind hem zelf erg mooi geworden.
Wel moeilijk om op de foto te zetten met al die schaduwen.

Papier: Boekenvoordeel
Kantje van papier: Xenos
Embossing en cutting: Butterflies van Crafts-Too, With love van Cuttlebug, Cutting&embossing mal vlinders van Joy! crafts, Swirl Creatables van Marianne design, bloemen Creatables van Marianne design, Multiframe van Nellie Snellen.





Wat vinden jullie van deze creatie ?

Groetjes
              Marianne Louise





2 opmerkingen:

Ineke zei

Ik vind het een mooi subtiel doosje. Of de vlinders er zo mee weg zullen vliegen.

Martha zei

Prachtig is dit, zo helemaal in het wit!!
Groetjes,
Martha