vrijdag 29 april 2011

Copic event 2011

Hallo allemaal,



Dit jaar heb ik het plan om naar het copic event te gaan.
Vorig jaar heb ik er over zitten dubben.
Vond het te ver weg, te duur en alleen gaan is ook zo ongezellig.

Maar ja, nu ik lees dat er dit jaar weer een event wordt gehouden kriebelt het toch weer.
Ik ben al eens eerder alleen naar een workshop (in de buurt van Uden) geweest en dat was ook super gezellig. Op de workshop ontmoet je allemaal leuke mensen met dezelfde interesses.
Ik twijfel......
Zal ik nu wel of niet gaan.
Het is best prijzig maar als je gaat kijken wat je er allemaal voor krijgt is het toch voordelig.
De afstand blijft ver maar misschien wil er wel iemand mee rijden ?

Wie (uit de omgeving van Uden NB) gaat er naar het copic event ?
Of weet iemand leuke workshops in de buurt van Uden ?

Laat het mij even per mail weten.

Bedankt.

Groetjes
             Marianne Louise





1 opmerking:

Marlieke zei

Hoi hoi, ik heb geen outlook op mijn computer dus kom niet in de link naar je mail. Ik vind het erg leuk, maar ook erg duur. Zoals ik er nu tegenaan kijk, ga ik dus niet. Maar als ik nog op andere gedachten kom, laat ik het je nog weten. De enige workshops die ik weet zijn bij made by maly in Sint-Oedenrode. Op haar website zet ze steeds nieuwe workshops neer. Fijn weekend!