maandag 25 april 2011

Prijs double dutch

Hoi allemaal,


Een tijdje geleden heb ik de eerste prijs gewonnen in de challenge van Double Dutch.
Ik had een leuk theedoosje gemaakt.
Door omstandigheden bij Double Dutch heeft de prijs iets op zich laten wachten maar afgelopen week lag hij dan toch in de bus. Joepie !
Wat een leuke prijs. Mooi papier, een leuke sentiment en 2 stempelafdrukjes van het beertje.
De beertjes zijn echt super schattig. Bedankt Double Dutch.
Ik ga er leuke kaarten mee maken.


De verhuizing van mijn ouders zit er bijna op. Het oude huis moet nog schoongemaakt worden voor oplevering en dan is het achter de rug. Pfff dat was wel een drukke tijd.
Gelukkig heb ik dan straks weer tijd om te knutselen.
Deze dagen ga ik lekker genieten van het mooie weer dus een nieuwe kaart zal nog even op zich laten wachten.

Tot de volgende keer.

Groetjes
             Marianne Louise





1 opmerking:

Martha zei

Inderdaad een erg leuke prijs! Gefeliciteerd nog :-)
Groetjes,
Martha