donderdag 9 juni 2011

Mama 65 jaar !

Hallo allemaal,

Afgelopen dinsdag is mijn moeder 65 geworden.
Ik wou iets speciaals maken voor haar.
Op internet kwam ik een voorbeeld van dit geweldige doosje tegen.
Ben zelf aan het vogelen geweest voor de afmetingen.
Het was eigenlijk super simpel.
Het design papier komt van de Action. De bloemen komen uit een pakket dat ik bij Hobbystudio Ellen heb gekocht. Het lint komt bij de Intratuin vandaan. Voor de sluiting heb ik een reep van een magneetvel gebruikt en dat onder het desingpapier geplakt.
Alles heb ik bewerkt met distress inkt.  Shabby shutters, crushed olive, brushed corduroy, fired brick, peeled paint en mustard seed.

De roosjes heb ik gemaakt met de creatables van Marianne Design (LR0145). De blaadjes bij de roosjes zijn gemaakt met een pons van tomtas. De roosjes en blaadjes zijn met 3D kit op een cirkel geplaatst. Deze cirkels liggen los in de bakjes zodat ze ook op een schaal of iets dergelijks neergelegd kunnen worden ter decoratie.

Verder heb ik over alles mijn eigen gemaakte glimmermist gesprayed.
 (water met perfect gold van perfect pearls in een minimister).

Daarna heb ik met het zelfde design papier nog een mooie bijpassende kaart gemaakt.
De witte kaart heb ik helemaal bewerkt met distressinkt om een mooie oude look te krijgen.

De teksten heb ik op de computer gemaakt en gestanst met de big scalloped squares en blossom van Spellbinders. Ook dit is weer bewerkt met distressinkt en afgewerkt met de eigen gemaakte glimmermist.


Eindelijk kan ik hem showen op mijn blog.
De jarige was er blij mee !

Groetjes
Marianne





5 opmerkingen:

*Ellen* zei

whow wat een super gaaf doosje, schitterend hoe je dit hebt gemaakt

Miranda Slagboom-de Groot zei

wat heb je een mooi doosje gemaakt
groetjes miranda

Unknown zei

Hij is echt heel gaaf geworden mooi deze kleuren die je gebruikt hebt. Je moeder zal er vast wel trots op zijn.

Groetjes Scrapfanaat Peter

Renske Creatief zei

wauw wat is dit mooi!

Unknown zei

Waw supermooi! Zeer goed gedaan!!!