maandag 6 februari 2012

Cards only

Inspiratie kan van vele kanten komen.
Soms van youtube, blogs of tijdschriften.
Ik heb een tijdje het blad Cards only los aangeschaft en kwam deze weer tegen op mijn boekenplank.
Even doorbladeren en ik kwam deze kaart tegen in de Cards only maart/april 2011(blz 81).
Nu had ik leuk papier van de Action dat ik leuk vond om te combineren met papier van een paperpad van Basic Grey (Indie Bloom)

De teksstempel had ik ook dus die kon ik mooi gebruiken.

 Dit is mijn versie geworden.

  
De bloem is van Prima flowers en de brad is van de Trekpleister. Het geschulpte rondje heb ik gemaakt met een mal van de Boekenvoordeel. (Zeer goede kwaliteit mal en voor € 9,99 incl. magneetmat om ze op te bergen vind ik dit zeer voordelig)

Het knoopje heb ik gemaakt met de creatables van Marianne design uit het papier van Basic Grey en daarna bewerkt met glossy accents.
Het lintje en het touw had ik nog op voorraad.
De randen van het papier heb ik bewerkt met distress inkt. (Walnut stain).

Wat vinden jullie er van?

Groeten,

Marianne






Geen opmerkingen: