zaterdag 21 april 2012

Simple love

Hi


I made this card today with the help of my Silhouette.
These "hartflowers" are so cute. To keep the card simple I only used kraft and white.
I stamped the border with a border stamp and color box ink (amber clay). It was the only colour I had that was close enough to the colour of the kraft paper.
I used the corner chomper to round the corners and to finish the card of I made some dash lines with a white gel pen.

What do you think of my card?
I love to read your comments.


Love
Marianne
 Hoi

Ik heb deze kaart vandaag gemaakt met behulp van mijn Silhouette.
De hartjesbloemen zijn zo schattig. Om de kaart simpel te houden heb ik alleen wit en kraft gebruikt.
Ik heb de rand gestempeld met een randstempel en color box inkt (amber clay). Dit was de enige kleur die ik had die het meest leek op de kleur van het kraft papier.
Ik heb de corner chomper gebruikt om de hoeken af te ronden en om de kaart af te maken heb ik met een witte gelpen wat streepjes gezet.

Wat vinden jullie van mijn kaart?
Ik vind het leuk om jullie berichtjes te lezen.

Liefs
Marianne





2 opmerkingen:

femmoltje zei

wat een mooi en stijlvol kaartje..
De bloemen gekocht in de sil-store of zelf ontworpen??

Marianne Louise zei

Ze zijn uit de silhouette store.