zondag 20 januari 2013

Goblin Uden


Vandaag een leuke middag gehad.


Een vriend van ons heeft een winkel in het centrum van Uden genaamd Goblin
Hij organiseerde vandaag een spelletjes middag. Daar zijn we naar toe gegaan. Dat was erg gezellig.
Maar wat nog mooier was..... Ik heb mijn kaarten daar achter gelaten.
Ze staan nu bij hem in de winkel te koop.
GOBLIN - LARP.NL - Uden, NetherlandsHeb meteen wat inspiratie opgedaan om wat kaarten te maken voor de doelgroep van de winkel.
Nu weer aan de slag om nieuwe kaarten te gaan maken. En maar hopen dat er veel verkocht gaan worden.

Dus iedereen..... naar Goblin toe voor leuke spellen, gezellige spelletjes avonden en middagen en ... kaarten van Marianne Louise.

Tot ziens,


Marianne Louise





3 opmerkingen:

Marlieke zei

Wat leuk dat je kaartjes nu in een winkel staan voor verkoop! Ik hoop voor je dat het storm gaat lopen :-)

Unknown zei

Hallo!
Ik kwam toevallig je blog tegen via Stampin Utopia en lees dat je je kaarten hebt achter gelaten bij de Goblin in Uden en wat een toeval... ik woon in Uden! Dus ik dacht, goh! Dat komt me bekend voor :) dus gewoon even een reactie van herkenning. Leuk hoor!
Groetjes Miriam

Unknown zei

Wat leuk dat je je kaarten op deze manier kunt verkopen. Ik woon in de buurt van Uden dus als ik eens in de buurt ben zal ik zeker eens gaan kijken.