zondag 24 maart 2013

Knotsgekke kaarten dagen

Afgelopen vrijdag ben ik samen met een vriendin naar de knotsgekke kaarten dagen in Den Bosch geweest.
Klokslag 10.00 uur waren we op de plaats van bestemming. Wat was het al druk!
Meteen bij binnenkomst werden we verwelkomt door ontzettend schattige lammetjes.
So cute!
Binnen was het dus al lente. Buiten bar koud.

We hebben genoten van de beurs. Veel aankopen gedaan en veel inspiratie opgedaan.
Ook met veel leuke en enthousiaste verkopers gesproken.
Zelfs van Stampin' up was er een stand.
Stampin Utopia en Treasure your memories hadden samen deze stand opgezet.
Wat een gezellige dames.
Het kriebelt al een hele tijd bij mij om SU demontratrice te worden.
Mijn baan en plaatsgebrek in onze kleine appartement houdt mij nu echter nog tegen.
Als straks ons appartement verkocht is en we hebben een mooi huisje (met knutsel/workshop ruimte) en ik wat minder kan gaan werken dan ga ik zeker deze stap nemen.
Wat zijn het mooie producten en ontzettend fijn om mee te werken. Dat heb ik nu mogen ervaren op de beurs.
Tot op heden heb ik namelijk nog helemaal niets van SU in huis. Ik heb er alleen nog maar van mogen genieten via het internet.
Nu heb ik mijn verlanglijst al opgesteld en het zal denk ik niet lang meer duren voordat ik een bestelling ga plaatsen.
Het jeukt om zelf met de producten aan de slag te gaan.
Wie heeft er goede tips voor een opstartpakket waar je lekker mee aan de slag kan gaan.  (voor ongeveer € 100,-)

3 mei ben ik jarig en ik denk dat ik dan aan mijn vriend ga vragen of ik ook wat producten bij SU mag bestellen als verjaardagscadeau.

Kortom... de inspiratie is er.... nu de producten nog.


Veel liefs en tot een volgende keer
Marianne Louise







4 opmerkingen:

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Dit vind ik natuurlijk wel een heeeeele leuke blogpost. Leuk dat je even liet weten dat deze op je blog stond!

Marlieke zei

Ook ik ben dol op SU. Ik werk op het moment bijna alleen nog maar met SU. Dit jaar niet op de beurs geweest, geen tijd helaas.

Marlieke zei

Wat betreft je starterspakket: ik weet niet hoe je dat het beste samen kunt stellen. Misschien van alles wat? Een mooie stempel, een stans (die bij een stempel hoort eventueel), cardstock, inkt, dessinpapier, twine. Ik noem maar wat? Succes met het maken van je keuze.

Stampin Treasure zei

Super dat je ons noemt op je blog! Het was erg leuk je te ontmoeten!