vrijdag 19 juli 2013

Wat een weken

Jeetje, wat kan je wereld ineens totaal op z'n kop staan.
Ik ga niet teveel in details treden maar mijn vader is 3 weken geleden per ambulance met toeters en bellen naar het ziekenhuis vervoert.
2 Dagen op de IC aan de beademing en toen van de ene naar de andere afdeling met betere dagen en weer terugslagen.
Veel schrik momenten, slapeloze nachten, rommelige werkdagen en de extra zorg voor mijn moeder.
Ben hun enige kind en geen familie hier in de buurt dus sta er met mijn vriend toch een beetje alleen voor.
Mama heeft geen rijbewijs dus samen veel op en neer rijden naar het ziekenhuis.
Nu is de rust een beetje wedergekeerd en is papa weer thuis. Wel met inschakeling van de thuiszorg en hij is nog niet best.
Komende dinsdag weer een hele ochtend gepland in het ziekenhuis voor controles.
We zijn er dus nog druk mee en mama durft hem nog niet alleen thuis te laten.

Gelukkig hebben we eind augustus vakantie. Daar zijn we dan hard aan toe.

Om tussendoor toch een beetje proberen te ontspannen heb ik met mijn nieuwe Stampin' up producten gewerkt.
Ik heb voor mama een kaartje gemaakt toen ze er even door heen zat.
Om te laten weten dat we er voor haar zijn.

Stempels: Mixed Bunch Stampin' up 125537
               Stella Rose Gertie Stamp My Mind's Eye CS-SR113
Inkt: Hero Arts Shadow inkt Soft Sand en Pool
        Color Box  Cyan en Sky blue
Pons: Blossom 125603
          3/4" Circle 119873
          1" Circle 119868








5 opmerkingen:

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Dat klinkt heftig! Sterkte samen. Een prachtig kaartje zeg. Dat zal je moeder zeker hebben opgebeurd.

Anoniem zei

Very creative. I like.

Renate zei

Jeetje zeg. Dit is ff een dingetje zeg. Heel veel sterkte.
Je kaartje is wel heel leuk geworden. Als je een kaartje ontvangt op met dit soort momenten, dan weet je dat er aan je wordt gedacht.

Groetjes Renate.

Unknown zei

Wat erg zeg heel veel sterkte. Je kaartje is heel mooi geworden.
Groetjes Nicole

femke zei

heey marianne,

een prachtige kaart heb je voor je moeder gemaakt. daar was ze vast erg blij mee. veel sterkte gewenst!!!

groetjes femke